Prosto x Vistula 2019 – połączenie roku

22 maja miała miejsce promocja najnowszej kampanii Prosto x Vistula 2019. Przyjrzyjmy się bliżej temu połączeniu.
#PROSTO
Polska marka zajmujące się działalnością wydawniczą, a także produkcją ubrań. Od 20 lat marka Prosto kształtuje modę streetwear’ową, zdobywając popularność wśród wszystkich, którzy cenią sobie styl pasujący do miejskich eksploracji oraz wygodę.
#VISTULA
Marka z wieloletnią tradycją i serią licznych kolekcji ambasadorskich. Kiedy słyszymy Vistula przed oczami mamy idealnie dopasowany garnitur, białą koszule i eleganckie buty. Od pokoleń mężczyźni noszą garnitury tej marki podczas ważnych uroczystości i na co dzień. Jest polskim liderem branży biznesowej mody męskiej
Vistula łączy siły z Prosto
Kolekcja kapsułowa na wiosnę/lato 2019 miała za zadanie połączyć ze sobą streetwear i elegancję. Jej ambasadorem został Wojtek Sokół. Charakterystyczną cechą linii ubrań jest jej identyfikacja wizualna, zaprojektowana przez Bartłomieja Walczuka. Logotypy marek łączą się w kilku odsłonach. O część formalną kolekcji zadbał Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.
W kolekcji zaciera się różnica między stylem oficjalnym i streetwearowym. W linii znajdują się ubrania, które wpisują się w formalny dress code, ale ich fasony są swobodniejsze. Charakter ubrań został przełamany detalami – ranty guzików w garniturach i dwustronnym płaszczu mają neonowo-zielony kolor, tak samo jak podszewki marynarek.
Garnitury zyskały całkiem nowy krój. Są luźniejsze, o szerszych spodniach. Wśród propozycji znajduje się dwurzędowy garnitur wykonany z tkaniny w szarą kratę. Garnitur jest jednorzędowy, zaprojektowany z materiału przypominającego jeans. Uwagę również przykuwa zestaw garniturowy w kolorze granatowym, składający się z marynarki i sportowych spodni ze ściągaczami.


W części mniej formalnej znajdują się bluzy, kurtka, polówki, t-shirty, jeansy oraz szorty w charakterystycznych dla kolekcji kolorach: zieleni, granacie, błękicie i beżu.
Linię ubrań uzupełniają akcesoria, w tym m.in. sportowe czapki w kolorze zielonym i granatowym, jedwabne poszetki i krawaty, plecak, portfel, nerka oraz sportowe buty.
W związku z tym, że kolekcja będzie dopiero dostępna w sprzedaży w wybranych salonach stacjonarnych Vistula na terenie całej Polski pod koniec maja, to od 22 maja uruchomiono przedsprzedaż w sklepach internetowych vistula.pl oraz prosto.pl.
Czy takie połączenie Prosto x Vistula wyjdzie markom na dobre?